ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 18 godzin temu
16.01.2025 r. Prace serwisowe - Moodle
Szanowni Państwo,
w dniu 16.01.2025 r. w godz. 20:30 - 22:30 planowane są prace serwisowe na platformie Moodle. Serwis będzie niedostępny.
16.01.2025 r. Rejestracja na zajęcia WF-u w semestrze letnim 2024/2025
Rejestracja na zajęcia otwarta będzie w dniach 02.02.2025 r. - 24.02.2025 r. (USOSweb -> Dla Studenta -> Rejestracje -> Rejestracje na przedmioty).
W semestrze letnim 2024/2025 wszystkie zajęcia WF-u odbywać się będą na obiektach sportowych przy ul. Solipskiej 17/19.
Istnieje możliwość zaliczenia semestru zajęć wychowania fizycznego na wyjeździe zimowym do Zakopanego, organizowanym przez samorząd studencki w terminie 10.02.2025 r. - 15.02.2025 r.
Szczegóły wyjazdu dostępne są na Facebooku i Instagramie Samorządu Studentów.
NW - nordic walking TBC - total body condition Gry zespołowe - p. siatkowa, p. koszykowa, badminton
09.01.2025 r. Odwołany dyżur Dziekana Wydziału Inżynieryjnego
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że dyżury Dziekana Wydziału Inżynieryjnego w dniach 15.01.2025 (środa) oraz 18.01.2025 (sobota) zostały odwołane.
03.01.2025 r. Informacje dla kończących studia
Szanowni Studenci,
informujemy, że wszystkie informacje dla kończących studia dostępne są po zalogowaniu w apd.uth.edu.pl w zakładce "Informacje dla kończących studia".
19.12.2024 r. Odwołane dyżury Rektora
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że konsultacje Pani Rektor w dniach:
22.12.2024 r.
05.01.2025 r.
19.01.2025 r.
zostają odwołane.
Dziękujemy za zrozumienie.
13.11.2024 r. Wjazd na parking przy kampusie Jutrzenki
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że szlaban na parking przy kampusie Jutrzenki jest zamknięty. Wjazd na teren parkingu będzie możliwy wyłącznie dla osób, które uprzednio wypełniły formularz.
W celu otwarcia szlabanu należy wykonać telefon na numer 883-093-050
31.10.2024 r. Odwołane dyżury Prodziekana ds. kierunku Transport
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, że wszystkie dyżury Prodziekana ds. kierunku Transport, dr. hab. inż. Piotra Wróblewskiego, zostały tymczasowo odwołane.
W pilnych sprawach prosimy kontaktować się z Dziekanatem Wydziału Inżynieryjnego.
Archiwum
20.12.2024 r. Przerwa świąteczna
Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 23-31 grudnia 2024 r. Uczelnia będzie zamknięta.
Przepraszamy za utrudnienia.
12.12.2024 r. Zmiana terminu konsulatcji
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że konsultacje Pani Rektor w dniu 15 grudnia zostały przeniesione na 14 grudnia i odbędą się zgodnie z poniższym harmonogramem:
Kampus Jagiellońska, pokój nr 101
w godzinach 10:00 - 11:00
Kampus Jutrzenki, pokój nr 3
w godzinach 11:30 - 12:30
Konsultacje w dniu 15 grudnia nie odbędą się.
Dziękujemy za zrozumienie.
12.12.2024 r. Ankieta dotycząca czynników wpływających na motywację do studiowania
Szanowni Studenci,
prosimy o wypełnienie ankiety, której celem jest poznanie Waszych opinii na temat czynników wpływających na motywację do studiowania.
Wyniki ankiety pomogą nam zrozumieć, jak możemy lepiej wspierać studentów i studentki w trakcie nauki.
Prosimy o wypełnienie ankiety do dnia 20.12.2024 r.
Dziękujemy za poświęcony czas i szczere odpowiedzi!
02.12.2024 r. Przedłużenie terminu zaliczenia BHP
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, że termin realizacji obowiązkowego kursu BHP dla studentów pierwszego roku został przedłużony do 31 grudnia 2024 r. Kurs dostępny jest na platformie e-learningowej Moodle
25.11.2024 r. Kurs BHP
Szanowni Studenci,
przypominamy o obowiązku zaliczenia kursu BHP znajdującego się na platformie e-learningowej Moodle.
Termin na ukończenie kursu upływa 30 listopada 2024 r.
04.11.2024 r. Obowiązkowy formularz dla studentów Transportu i Zarządzania (1 roku)
Szanowni Studenci,
pierwszego semestru, pierwszego stopnia kierunków:
Transport
Zarządzanie, specjalność TSL
dla osób, które nie zdążyły wypełnić obowiązkowego formularza do dnia 31.10.2024 r. został wydłużony termin do 10.11.2024 r.
W związku z modernizacją Państwa kierunku studiów na Wydziale Inżynieryjnym w ramach projektu „UTH 4.0 - dostosowanie oferty UTH do potrzeb branży transportowej pod kątem rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji” nr FERS.01.05-IP.08-0085/23 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jesteście Państwo objęci bezpłatnym wsparciem (m. in. zajęcia dodatkowe z przedmiotów ścisłych/języka angielskiego, wizyty studyjne, płatne staże, certyfikowane szkolenia).
W związku z powyższym osoby, które jeszcze nie wypełniły formularza proszone są o pilne uzupełnienie do 10.11.2024 r.
Osobom, które wypełniły w pierwszym terminie powyższy formularz serdecznie dziękujemy.
04.11.2024 r. Obowiązkowy formularz dla studentów Architekty Wnętrz i Informatyki (1 roku)
Szanowni Studenci,
pierwszego semestru kierunków:
Architektura Wnętrz
Informatyka
dla osób, które nie zdążyły wypełnić obowiązkowego formularza do dnia 31.10.2024 r. został wydłużony termin do 10.11.2024 r.
W związku z modernizacją Państwa kierunku studiów na Wydziale Inżynieryjnym w ramach projektu "UTH 5.0 - Cyfrowa i zielona modernizacja programów nauczania" nr. FERS.01.05-IP.08-0424/23 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jesteście Państwo objęci bezpłatnym wsparciem (m. in. zajęcia dodatkowe z przedmiotów ścisłych/języka angielskiego, wizyty studyjne, płatne staże, certyfikowane szkolenia).
W związku z powyższym osoby, które jeszcze nie wypełniły formularza proszone są o pilne uzupełnienie do 10.11.2024 r.
Osobom, które wypełniły w pierwszym terminie powyższy formularz serdecznie dziękujemy.
31.10.2024 r. Odwołany dyżur Rektora
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, że dyżur Rektora planowany na 03.11.2024 r. został odwołany.
19.10.2024 r. Ostateczny termin złożenia wniosku o stypendium Rektora
Szanowni Państwo,
Przypominamy, że w dniu jutrzejszym 20 października 2024 r. o godzinie 23:59 mija ostateczny termin na złożenie wniosku o stypendium Rektora.
Studenci, którzy w USOSweb nie dokończyli rejestracji wniosku lub wniosek posiada status "zarejestrowany" proszeni są o dokończenie procesu składania wniosku.
Wniosek należy zarejestrować, wydrukować, podpisać i przesłać pocztą na adres uczelni (jako datę złożenia uwzględnia się datę stempla pocztowego)
LUB
zarejestrować, wygenerować, zapisać w formacie pdf na komputerze i przesłać na skrzynkę podawczą uczelni w ePUAP.
Przed wysłaniem wniosku należy upewnić się, że nie widnieje na nim znak wodny "NIEZATWIERDZONE".
Informujemy, że wnioski pozostawione w innym dziale niż Biuro ds. Stypendiów przyjmowane będą z datą przekazania ich do Biura ds. Stypendiów, co oznacza, że może być to po terminie składania wniosków co nie gwarantuje zgodnie z regulaminem rozpatrzenia wniosku.
Komisja nie odpowiada za wnioski pozostawione w innych jednostkach niż Biuro ds. Stypendiów.
Z poważaniem Komisja Stypendialna
18.10.2024 r. Obowiązkowy formularz dla studentów Transportu i Zarządzania (1 roku)
Szanowni Studenci,
pierwszego semestru, pierwszego stopnia kierunków:
Transport
Zarządzanie, specjalność TSL
w związku z realizacją przez Uczelnię projektu "UTH 4.0 - dostosowanie oferty UTH do potrzeb branży transportowej pod kątem rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji" nr. FERS.01.05-IP.08-0085/23 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej jesteście Państwo objęci bezpłatnym wsparciem (zajęcia dodatkowe z przedmiotów ścisłych/języka angielskiego, wizyty studyjne, płatne staże, certyfikowane szkolenia).
W związku z powyższym prosimy o wypełnienie obowiązkowego formularza w terminie do 31.10.2024 r.
18.10.2024 r. Obowiązkowy formularz dla studentów Architekty Wnętrz i Informatyki (1 roku)
Szanowni Studenci,
pierwszego semestru kierunków:
Architektura Wnętrz
Informatyka
w związku z realizacją przez Uczelnię projektu "UTH 5.0 - Cyfrowa i zielona modernizacja programów nauczania." nr. FERS.01.05-IP.08-0424/23 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej jesteście Państwo objęci bezpłatnym wsparciem (zajęcia dodatkowe z przedmiotów ścisłych/języka angielskiego, wizyty studyjne, płatne staże, certyfikowane szkolenia).
W związku z powyższym prosimy o wypełnienie obowiązkowego formularza w terminie do 31.10.2024 r.
17.10.2024 r. Pierwsze spotkanie - seminaria dyplomowe
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy studentów kierunku Transport, 7 semestr studiów inżynierskich, studiujących zaocznie o terminach pierwszych spotkań seminariów dyplomowych.
Wszystkie szczegółowe informacje na temat spotkań znajdują się w pliku - pobierz
15.10.2024 r. - Wydział Zamiejscowy w Płońsku Rejestracja na seminarium dyplomowe
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, studentów kierunku:
Zarządzanie
studiujących na 5 semestrze studiów licencjackich, że rejestracja na seminarium dyplomowe rozpoczyna się w dniu 18 października 2024 r. od godz. 14:00. Zapis możliwy jest do dnia 25 października 2024 r.
studiujących na 3 semestrze studiów magisterskich, że rejestracja na seminarium dyplomowe rozpoczyna się w dniu 18 października 2024 r. od godz. 18:00. Zapis możliwy jest do dnia 25 października 2024 r.
Zapisu można dokonać w zakładce: Dla studentów -> Rejestracja -> Rejestracja na przedmioty
Lista promotorów wraz z opisem zagadnień planowanych do rozwinięcia w pracach dyplomowych, znajduje się w USOSweb -> Aktualności -> Promotorzy.
Życzymy trafnych wyborów.
Dziekanat Wydziału Zamiejscowego w Płońsku
11.10.2024 r. - Wydział Zarządzania i Logistyki Rejestracja na seminarium dyplomowe
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, studentów kierunków:
Bezpieczeństwo Wewnętrzne
Zarządzanie
Finanse i Rachunkowość
studiujących na 5 semestrze studiów licencjackich oraz 3 semestrze studiów magisterskich, że rejestracja na seminarium dyplomowe rozpoczyna się w dniu 14 października 2024 r. od godz. 12:00. Zapis możliwy jest do dnia 20 października 2024 r.
Zapisu można dokonać w zakładce: Dla studentów -> Rejestracja -> Rejestracja na przedmioty
Lista promotorów wraz z opisem zagadnień planowanych do rozwinięcia w pracach dyplomowych, znajduje się w USOSweb -> Aktualności -> Promotorzy.
Życzymy trafnych wyborów.
Dziekanat Wydziału Zarządzania i Logistyki
03.10.2024 r. - STYPENDIA Terminy składania wniosków o stypendium
Szanowni Państwo
informujemy, że terminy składania wniosków o stypendia są następujące:
Stypendium socjalne - I tura: od 01 października do 20 października 2024 r.
Stypendium dla osób z niepełnosprawnościami - I tura: od 01 października do 20 października 2024 r.
Stypendium Rektora - od 01 października do 20 października 2024 r. - termin ostateczny!
Przypominamy, że wnioski ze znakiem wodnym "NIEZATWIERDZONE" będą automatycznie odrzucane. Wniosek należy zarejestrować i dopiero wtedy wydrukować.
Dodatkowe informacje dotyczące stypendiów można znaleźć na stronie uth.edu.pl w zakładce dla studenta -> stypendia.
30.09.2024 r. - INFORMACJA Godziny rektorskie
Szanowni Państwo,
w związku z Inauguracją roku akademickiego 2024/2025 informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem nr 01/09/2024 Rektora Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej z dnia 02.09.2024 r. w dniu 02.10.2024 r. (środa) od godz. 12:00 obowiązują godziny rektorskie, tj. godziny wolne od zajęć dydaktycznych.
24.09.2024 r. - INFORMACJA Plan zajęć - studenci I roku
Wydział Zarządzania i Logistyki
Plany zajęć semestru zimowego 2024/2025 dla studentów I roku, będą dostępne w systemie USOSweb, w poniższych terminach:
Studia stacjonarne - 27.09.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK I (studia licencjackie) - 01.10.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK II (studia magisterskie) - 08.10.2024 r.
Wydział Inżynieryjny
Plany zajęć semestru zimowego 2024/2025 dla studentów I roku, będą dostępne w systemie USOSweb, w poniższych terminach:
Studia stacjonarne - 27.09.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK I (Transport: studia magisterskie, Transport, Informatyka: studia inżynierskie) - 01.10.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK II (Architektura Wnętrz: studia licencjackie, Budownictwo: studia inżynierskie) - 08.10.2024 r.
06.09.2024 r. - INFORMACJA Zajęcia wychowania fizycznego w UTH
Program wychowania fizycznego obejmuje studentów I roku studiów stacjonarnych Wydziału Zarządzania i Logistyki, oraz I roku Wydziału Inżynieryjnego (zajęcia obowiązkowe, raz w tygodniu, 1,5 h), fakultatywnie mogą uczestniczyć w zajęciach pozostali studenci.
Uczestnictwo w obligatoryjnych zajęciach Wychowania Fizycznego kończy się zaliczeniem, warunkiem zaliczenia jest frekwencja i aktywny udział w zajęciach.
Zajęcia odbywają się na obiektach sportowych CLIX LO przy ul. Solipskiej 17/19 oraz OSiR Jagiellońska 7 w Warszawie.
Rodzaj zajęć wybiera student poprzez zalogowanie się do wybranej przez siebie grupy ćwiczebnej, w terminie podanym poniżej.
Wychowanie fizyczne można zaliczyć także uprawiając czynnie sport w klubach sportowych, uczestnicząc regularnie w treningach, biorąc udział w zawodach ogólnopolskich i międzynarodowych. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w klubie należy dostarczyć do 30 listopada semestr zimowy, 30 marca semestr letni (wzór na stronie uczelni, zakładka sport).
Zwolnienie lekarskie semestralne lub roczne, zwalniające z zajęć wychowania fizycznego, wystawione przez lekarza specjalistę (lista lekarzy specjalistów znajduje się w zakładce "zajęcia sportowe" na stronie uth.edu.pl ), należy dostarczyć do 30 listopada semestr zimowy, 30 marca semestr letni.
Zwolnieni z zajęć wychowania fizycznego mogą być studenci prezentujący wysoki poziom sportowy (kadra olimpijska, narodowa, uniwersjadowa).
Korzystanie z innych form uprawiania sportu nie zwalnia z zajęć wychowania fizycznego.
Studenci, którzy będą zaliczać WF na podstawie zaświadczeń z klubu lub na podstawie zwolnienia lekarskiego nie logują się na zajęcia.
Termin logowania na semestr zimowy 2024/2025: 01.10.2024 - 14.10.2024 Zajęcia rozpoczynają się 07.10.2024 r.
Grupy zajęciowe:
Wtorek Hala sportowa OSiR ul. Jagiellońska 7
gr. 1 16:00 - 17:30 piłka nożna halowa kobiet i mężczyzn - 30 os.
gr. 2 17:30 - 18:30 pływanie nauka - 20 os.
gr. 3 18:30 - 19:30 pływanie gr. zaawansowana - 20 os.
gr. 4 19:30 - 21:00 piłka siatkowa kobiet i mężczyzn gr. zaawansowana - 30 os.
Środa Hala sportowa ul. Solipska 17/19
gr. 5 16:00 - 17:30 TBC/nordic walking - 35 os.
gr. 6 17:30 - 19:00 piłka siatkowa kobiet i mężczyzn - 30 os.
gr. 7 19:00 - 20:30 piłka koszykowa kobiet i mężczyzn - 30 os.
gr. 8 20:30 - 22:00 piłka nożna kobiet i mężczyzn - 30 os.
Czwartek Hala sportowa ul. Solipska 17/19
gr. 9 16:00 - 17:30 TBC - 35 os.
gr. 10 17:30 - 19:00 piłka siatkowa kobiet i mężczyzn - 30 os.
gr. 11 19:00 - 20:30 piłka siatkowa kobiet i mężczyzn gr. zaawansowana - 30 os.
gr. 12 20:30 - 22:00 piłka nożna kobiet i mężczyzn - 30 os.
22.08.2024 r. - INFORMACJA Plan zajęć
Wydział Zarządzania i Logistyki
Plany zajęć semestru zimowego 2024/2025 (z wyłączeniem I roku studiów), będą dostępne w systemie USOSweb po godz. 21:00, w poniższych terminach:
Studia stacjonarne - 16.09.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK I (studia licencjackie II rok) - 19.09.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK II (studia licencjackie III rok, studia magisterskie II rok) - 26.09.2024 r.
Wydział Inżynieryjny
Plany zajęć semestru zimowego 2024/2025 (z wyłączeniem I roku studiów), będą dostępne w systemie USOSweb po godz. 21:00, w poniższych terminach:
Studia stacjonarne - 16.09.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK I (Informatyka, Transport - studia magisterskie II rok, Transport - studia inżynierskie IV rok) - 19.09.2024 r.
Studia niestacjonarne, TOK II (Architektura Wnętrz - studia licencjackie, Budownictwo - studia inżynierskie, Transport - studia inżynierskie II i III rok) - 26.09.2024 r.
29.07.2024 r. - INFORMACJA Sesja egzaminacyjna - poprawkowa
Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną poprawkową w semestrze letnim 2023/2024, informujemy iż harmonogramy dostępne będą w zakładce "sesja egzaminacyjna" zgodnie z poniższymi datami:
Studia stacjonarne - 23.08.2024 (piątek)
Studia niestacjonarne - 23.08.2024 (piątek)
24.05.2024 r. - UWAGA! NASK ostrzegła przed kampanią phishingową wymierzoną w studentów i uczelnie wyższe
Szanowni Studenci,
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa ostrzegła w czwartek przed nową kampanią phishingową wymierzoną w studentów i uczelnie wyższe. Oszuści wykorzystują fałszywe wiadomości, podszywające się pod system obsługi studiów.
Jak poinformowała CSIRT NASK (Computer Security Incident Response Team) oszustwo polega na tym, że potencjalna ofiara otrzymuje wiadomość e-mail, rzekomo od administratora portalu Uniwersytecki System Obsługi Studiów (USOS).
"Treść wiadomości zawiera informację o +krytycznych wiadomościach+ na serwerze i konieczności aktualizacji skrzynki pocztowej. Link zawarty w przesłanej wiadomości (linkują słowa +Sprawdź teraz+) przenosi na fałszywą stronę przygotowaną przez oszustów. Z pomocą formularza na tej stronie przestępcy wyłudzają adres e-mail, numer indeksu oraz hasło" - poinformowała NASK.
Eksperci tej instytucji radzą, by zachowywać ostrożność w sytuacji, gdy otrzymana wiadomość ma wzbudzać niepokój, np. groźbą blokady konta i wywiera presję, by działać szybko. Apelują również, aby zawsze sprawdzać adresy internetowe stron, na które przenoszą linki lub przyciski zawarte w otrzymanych wiadomościach.