Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 4 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 1 dzień i 9 godz. temu
Uczelnia Techniczno-Ha         lowa im. Heleny Chodkowskiej

Witaj w systemie USOSweb Uczelni Techniczno-Handlowej
im. Heleny Chodkowskiej

Szanowni Studenci,

prosimy na bieżąco sprawdzać komunikaty na stronie USOSWeb.

Wszystkie wiadomości dla Państwa  będą umieszczane tutaj.

 

Komunikat - 02.04.2020


Drodzy Wykładowcy oraz Studenci,

Zależy nam na sprawnym uczestnictwie Wszystkich uprawnionych w zajęciach online,
dlatego
bardzo prosimy o zgłaszanie
na maile dziekanatowe ewentualnego braku dostępu
do swoich przedmiotów w systemie USOSWeb.
Gdyby wystąpiły jakieś problemy będziemy rozwiązywali je na bieżąco.

 

 

Komunikat - 30.03.2020

Drodzy Studenci,
poniżej podajemy kolejne ważne dla Was informacje:

  1. Zostały wyznaczone seminaria dyplomowe i promotorzy będą was zapraszać na spotkania.

     
  2. W sprawie różnić programowych prosimy kontaktować się bezpośrednio z wyznaczonym egzaminatorem.
    W razie problemów prosimy o kontakt z Dziekanem Wydziału.

  3. Sesja poprawkowa odbędzie się w dniach od 18.04.2020 r. do 26.04.2020 r.
    Szczegółowy harmonogram będzie udostępniony do 07.04.2020 na platformie Moodle w zakładce „Sesja poprawkowa”.
    Informacje na platformie Moodle będą ukazywały się sukcesywnie do 03.04.2020.

  4. Poniżej znajduje się organizacja semestru letniego po dokonaniu korekt (zaznaczonych kolorem czerwonym) spowodowanych decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dn. 11-03-2020

    Wydział Zarządzania i Logistyki - pobierz
    Wydział Inżynieryjny - pobierz

 

Informacja o zajęciach ON-LINE

 na Hangouts

Wszystkie kody dostępu do zajęć wysyłane będą na e-mail uczelniany.

Prosimy przed zajęciami zweryfikować czy posiadacie Państwo dostęp.

Własne adresy e-mail można sprawdzić w systemie USOSWeb w zakładce Mój Profil.

W przypadku problemów z zalogowaniem prosimy pisać prośbę o przywrócenie hasła
na  it@uth.edu.pl  podając w tytule Imię Nazwisko oraz numer Indeksu.


 

Wersje mobilne do obsługi aplikacji Hangouts można pobrać:

Android

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.meetings&hl=pl

iOS

https://apps.apple.com/us/app/hangouts-meet-by-google/id1013231476

 

Logowanie do zajęć prowadzonych na platformie moodle

odbywa się za pomocą CAS – czyli jest dokładnie takie, jak do USOSWeb.

 

 

 

 

Komunikat - 27.03.2020

Szanowni Studenci,

 

Od dnia 31 marca 2020 r. Dział Stypendiów i Finansów Studentów
będzie nieczynny.

Specjalne dla Was uruchamiamy dyżury telefoniczne w każdy
wtorek i środę o 9:00 do 15:00 pod numerem telefonu 661-309-443

Bardzo prosimy o kontakt mailowy:

oplaty.jutrzenki@uth.edu.pl

oplaty.jagiellonska@uth.edu.pl

stypendia@uth.edu.pl

Na Wasze wiadomości mailowe odpowiadamy na bieżąco
od poniedziałku do piątku.

Faktury i zaświadczenia w miarę możliwości w pierwszej kolejności wysyłane
są mailowo a następnie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Płatności za czesne oraz inne opłaty będą księgowane na bieżąco.

Wnioski o przyznanie świadczeń rozpatrzone będą zgodnie z harmonogramem
- z wyjątkiem zapomóg - rozpatrywane i wypłacane będą na bieżąco.

Stypendia socjalne, dla osób niepełnosprawnych oraz rektora wypłacone będą zgodnie
z harmonogramem i wydanymi decyzjami w ostatnim tygodniu miesiąca.

 

 

 

Komunikat - 27.03.2020

 

Szanowni Studenci,

w związku ze składanymi wnioskami o zapomogi, niektórzy z Państwa są zobowiązani
do uzupełnienia dokumentacji.

W USOSweb zmienił się wówczas stan wniosku na: "cofnięty do uzupełnienia",
nie oznacza to odrzucenia wniosku przez komisję a jedynie jest to komunikat,
że wniosek nie jest pełny i należy dostarczyć brakujące dokumenty.

Co należy zrobić?

Po zalogowaniu się do USOSweb w zakładce dla wszystkich – wnioski, po lewej stronie menu w zakładce "moje pisma administracyjne" znajduje się wystawione dla Państwa wezwanie do uzupełnienia dokumentacji.
Należy tam kliknąć i postępować zgodnie z krótką instrukcją jak takie wezwanie odebrać.

Instrukcja odbioru pisma i decyzji - pobierz

Termin podany w wezwaniu to 7 dni, jeżeli nie będziecie w stanie dostarczyć brakujących dokumentów w terminie proszę o informację na maila stypendia@uth.edu.pl

Brakujące dokumenty również należy przesłać drogą mailową z zaznaczeniem kogo dotyczą i podaniem numeru albumu studenta.

Wszystkie komunikaty dotyczące złożonego wniosku przesyłane są automatycznie przez system na maila studenta w domenie uth.pl, dlatego prosimy o sprawdzanie wiadomości.

Analogicznie należy postępować przy otrzymaniu komunikatu o rozpatrzonym wniosku i czekającej decyzji do odbioru.

 

 

Komunikat - 26.03.2020

Szanowni Studenci,

 

Zgodnie z decyzją władz naszej Uczelni, wszystkie lektoraty języka angielskiego, które do tej pory odbywały się w formie tradycyjnej, czyli zajęć z Lektorem, odbywać się będą teraz w formie zdalnej.  Dokładnie w tych samych dniach i godzinach przewidzianych w planie zajęć, spotykać się będziecie ze swoimi Lektorami na wirtualnych zajęcia on-line. 

 

W tym celu, wykorzystywać będziemy znaną, specjalnie przeznaczoną do tego celu, platformę ZOOM.  Filmik pokazujący jak krok po kroku pobrać i zainstalować darmową aplikację ZOOM znajdziecie poniżej:

 

https://www.youtube.com/watch?v=B_5BRlbEzY4

 

Proszę pamiętać by przy zapisie, oraz w późniejszym użytkowaniu, korzystać jedynie z uczelnianych adresów mailowych (w domenie UTH).  Przed każdą lekcją on-line, otrzymacie mailem zaproszenie z linkiem do tego spotkania.  Ważne jest by aplikację ZOOM zainstalować jak najszybciej i regularnie sprawdzać skrzynkę pocztową.

 

Pierwsze interaktywne lektoraty on-line odbędą się w najbliższy weekend, 28-29 marca.

 

W razie pytań związanych z instalacją i obsługą aplikacji ZOOM, proszę o kontakt z p Emilią Suchodolską na znany i lubiany adres:

emilia.suchodolska@uth.edu.pl

lub z Lektorem dopisanym do danej grupy w USOS.

 

Natomiast w sprawach ogólnych, dotyczących lektoratów, zapraszam do kontaktu ze mną:

piotr.kazmierczak@uth.edu.pl

 

Zdając sobie sprawę, że korzystanie z nowych technologii w procesie nauki języka obcego może być, zwłaszcza na początku, pewnym wyzwaniem, życzę wszystkim, by stało się ono również ciekawym, przyjemnym i efektywnym doświadczeniem.

 

 

Piotr Kaźmierczak

Kierownik CJO

 

 Komunikat - 25.03.2020

 

Szanowni Studenci,

zgodnie z komunikatem z dnia 21.03.2020 rozpoczynamy

kształcenie zdalne od 28.03.2020 r.


Pierwsze materiały ukażą się na platformie Moodle zarówno dla studentów stacjonarnych jak i niestacjonarnych.
Wszystkie przedmioty objęte planami zajęć będą udostępnione do 01.04.2020.

Na platformę Moodle należy zalogować się tak jak do USOS.

Po zalogowaniu będą widoczne zakładki z nazwami wydziałów.
Należy wybrać odpowiedni wydział a następnie wykładowcę prowadzącego dane zajęcia.
Po kliknięciu na wykładowcę dostępne będą materiały do odpowiednich zajęć zgodnie
z planem zajęć.


W kształceniu zdalnym wykorzystywać będziemy również narzędzia Hangouts.

Pomoc i szkolenie dotyczące usługi Hangouts Meet w poniższym linku:

https://support.google.com/a/users/answer/9282720?visit_id=637206800684904237-1138144012&hl=pl&rd=1

Z narzędzia tego zaczniemy korzystać po 03.04.2020 r.

 

Konsultacje odnośnie korzystania z tego narzędzia

odbędą się 30.03.2020 (poniedziałek) godz. 10:00 i godz. 12:00 s.7 (Kampus Jutrzenki) 

 

 

Komunikat - 21.03.2020

Szanowni Studenci,

Zgodnie z rekomendacją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczącą ograniczenia działalności uczelni, informujemy iż:

Dziekanat:
od dnia 23 marca do odwołania, dyżur dla Studentów prowadzi:

w Kampusie przy ul. Jutrzenki 135 we wtorki i czwartki w godzinach 8-15 oraz
w Kampusie przy ul. Jagiellońskiej 82F w środy w godzinach 8-15.

Będziemy na bieżąco odpowiadali na wiadomości wysyłane na skrzynki mailowe obu Dziekanatów.

 

Biblioteka:

od 23 marca jest czynna w Kampusie przy ul. Jutrzenki 135 we wtorek i czwartek

w godz. 8-15.

W Kampusie przy ul. Jagiellońskiej w środę w godz. 8-15.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: (22) 262 88 42 oraz mailowo: biblioteka@uth.edu.pl

 

Biuro Rekrutacji:

od 23 marca jest czynne w Kampusie przy ul. Jutrzenki 135 od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: (22) 262 88 88 oraz mailowo: rekrutacja@uth.edu.pl

Od 23 marca Biuro Rekrutacji w Kampusie Jagiellońska będzie nieczynne.

 

Dział Stypendiów i Finansów Studentów

od 23 marca jest czynny w Kampusie przy ul. Jagiellońska 82f we wtorek i środę

w godz. 9-14. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: (22) 262 88 49 oraz mailowo:

oplaty.jutrzenki@uth.edu.pl

opłaty.jagiellonska@uth.edu.pl

stypendia@uth.edu.pl

 

Od 23 marca Dział Stypendiów i Finansów Studentóww Kampusie Jutrzenki będzie nieczynny.

 

Na wiadomości wysyłane na podane wyżej maile każdego działu odpowiedzi będą udzielane na bieżąco
od poniedziałku do piątku.

Prosimy o śledzenie aktualnych ogłoszeń, które na bieżąco będą zamieszczane na stronie internetowej
oraz w serwisach Uczelni.

Komunikat - 19.03.2020

Szanowni Studenci,

W odpowiedzi na rekomendację Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, informujemy
że istnieje możliwość złożenia wniosku o jednorazową zapomogę w związku z zaistniałą sytuacją panującą w kraju.

Zapomogi będą przyznawane studentom, którzy posiadają zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia/ dzieło lub zostali zwolnieni z miejsca pracy w związku z epidemią COVID-19.

Przypominamy,  że zgodnie z ustawą, zapomogę może złożyć student, który znalazł
się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej;

* zapomogę można złożyć raz w semestrze oraz raz z danego/tego samego powodu;

* zapomogę składa się nie później niż 90 dni od zaistniałej sytuacji.

Zapomoga nie przysługuje studentowi, który studiuje dłużej niż 6 lat.

Poniżej przedstawiamy procedury przyjmowania i rozpatrywania wniosków.

1.    Student składa wniosek w systemie USOSweb, w którym szczegółowo opisuje sytuację w jakiej się znalazł oraz załącza dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację (ekran nr 4 wypełnianego wniosku)

·   *      Umowę zlecenia/ dzieło,

· *        Wypowiedzenie umowy, w przypadku zwolnienia z pracy,

·       *  Zaświadczenie od pracodawcy że dany pracownik został zwolniony
z obowiązku pacy i nie pobiera wynagrodzenia w związku
z epidemią COVID-19.

2.    Student informuje pracownika uczelni o zarejestrowaniu wniosku w systemie USOSweb, mailowo: stypendia@uth.edu.pl

3.    Tylko w ten sposób wniosek uznaje się za złożony.

4.    Student, po zakończonym okresie stanu epidemicznego i przywróceniu zajęć zobowiązany jest
do złożenia podpisu na wniosku o zapomogę.

5.    Zapomogi będą rozpatrywane i wypłacane na bieżąco.

Załączamy link do instrukcji „krok po kroku” jak wypełnić poprawnie wniosek o zapomogę.

Stosowne zarządzenie Rektora zostanie wydane w dniu dzisiejszym
i będzie dostępne na stronie uczelni w zakładce Stypendia – komunikaty.

***

 

Komunikat - 16.03.2020

Szanowni Studenci,

W związku z Waszymi pytaniami, co do konsekwencji decyzji Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego  zawieszającej do 25 marca 2020 roku zajęcia we wszystkich uczelniach w kraju informuję, że na dzień dzisiejszy sytuacja w UTH wygląda następująco:

1.    Uczelnia pracuje i obsługuje Studentów;

2.    Zawieszone zostały jedynie audytoryjne zajęcia dydaktyczne;

3.    Powyższa decyzja Ministra nie ma wpływu na zmianę roku akademickiego 2019/2020, natomiast zmienia się organizacja semestru letniego;

4.    Zmiana organizacji semestru letniego będzie wymagać maksymalnie efektywnego wykorzystania czasu jaki pozostał do końca roku akademickiego 2019/20. To oznacza konieczność przesunięcia zajęć oraz zwiększenia pracy własnej zarówno Studentów studiów stacjonarnych jak
i niestacjonarnych. Takie rozwiązanie pozwoli ograniczyć do minimum konsekwencje decyzji Ministra z dnia 11 marca 2020 roku. Będzie to wymagać, od nas wszystkich, Studentów, wykładowców i pracowników administracyjnych, zwiększonego wysiłku. Znam naszą kadrę dydaktyczną oraz pracowników administracyjnych, znam odpowiedzialność Studentów naszej Uczelni i wiem, że wspólnie podołamy temu wyzwaniu.

5.    Biorę pod uwagę również możliwość przedłużenia przez Ministra okresu zawieszenia zajęć dydaktycznych. Na taki wariant będziemy przygotowani między innymi poprzez włączanie
w proces dydaktyczny metod zdalnego nauczania. Chcę zapewnić wszystkim naszym Studentom jak najpełniejszy dostęp do wiedzy objętej programami studiów. Musimy wspólnie, jak najlepiej,  wykorzystać czas nauki jaki nam pozostanie.

6.    Znam aktywność naszych Studentów na portalach społecznościowych, które dają tak szerokie możliwości zdalnego komunikowania się. Wykorzystamy to w procesie kształcenia, interakcji
z wykładowcami, tworzeniu dobrych podstaw pracy zespołowej, w której wszyscy Studenci będą aktywnymi uczestnikami. Pamiętajmy o tych, którzy będą wymagali pomocy i wsparcia w tym zakresie.

7.    Prowadzimy analizę zaistniałej sytuacji i jej konsekwencji dla procesu dydaktycznego Uczelni. Będziecie Państwo na bieżąco informowani o wszystkich ustaleniach. Obserwujcie stronę internetową naszej Uczelni.

Znajdujemy się w sytuacji kryzysowej, która wymaga od nas wszystkich odpowiedzialności, rozwagi, współpracy, zrozumienia, życzliwości, wzajemnej pomocy. Tego od nas wszystkich oczekuję. Proszę
o  przestrzeganie wszelkich wytycznych służb sanitarno-epidemiologicznych.

W zawiązku z tym, iż jest to sytuacja wyjątkowa i zmieniająca się w bardzo szybkim tempie, decyzje dotyczące procesu dydaktycznego są i będą podejmowane mając na uwadze przez cały czas dobro naszych Studentów i zapewnienia Wam ukończenia semestru letniego w określonym terminie roku akademickiego. Jednocześnie proszę Was o zachowanie rozwagi i spokoju w tak nietypowej i trudnej sytuacji dla wszystkich, w której nikt nie może powiedzieć jakie decyzje zapadną w kraju kolejnego dnia.

Natomiast z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że Wasze dobro jest dla mnie priorytetem.

Wasza Rektor,
dr hab. Iwona Przychocka, prof. UTH

 

  Komunikat - 11.03.2020

 

K O M U N I K A T     R E K T O R A

Szanowni Studenci,

w związku z bieżącą sytuacją dotyczącą wirusa COVID-19 informuję,

iż zajęcia zostają zawieszone na dzień dzisiejszy od 12.03.2020 do 25.03.2020.

Będzie się to wiązało z reorganizacją semestru letniego 2019/2020.

Semestr letni będzie wydłużony. Zajęcia dydaktyczne,

zostaną odpracowane w takim wymiarze w jakim zostały

zawieszone decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Jednocześnie przypominam, że należy  przestrzegać  rekomendacji  Głównego  Inspektoratu  Sanitarnego dotyczących  podstawowych  środków  ochronnych  przeciwko  koronawirusowi COVID-19 https://gis.gov.pl/aktualnosci/informacja-dla-uczelni-wyzszych-w-zwiazku-z-ryzykiem-zawleczenia-na-obszar-polski-nowego-koronawirusa-sars-cov-2/

Uczelnia dokłada wszelkich starań dotyczących utrzymania porządku
i bezpieczeństwa na terenie Uczelni.

Uprzejmie proszę śledzić dalsze komunikaty, które będą zamieszczane
w systemach Uczelni, na stronie internetowej i mediach społecznościowych.
Prosimy o zachowanie spokoju.
Komunikat Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego:
https://www.gov.pl/web/nauka/ministerstwo-nauki-zawiesza-zajecia-dydaktyczne-na-uczelniach-do-25-marca-aby-zapobiec-rozprzestrzenianiu-sie-covid-19

 

Rektor Uczelni
dr hab. Iwona Przychocka, prof. UTH

***

SESJA POPRAWKOWA - Semestr zimowy 2019/2020

Informujemy, że w związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych

w dniach 12.03.2020 do 25.03.2020 zostanie ustalony nowy harmonogram sesji poprawkowej.
Prosimy o śledzenie komunikatów.

***

Legitymacje

Legitymacje studenckie decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ważne są do 31 maja br. 

Nie ma konieczności ich przedłużania w obecnej chwili.

http://dziennikustaw.gov.pl/D2020000042001.pdf

***

DZIAŁ STYPENDIÓW I FINANSÓW STUDENTÓW

  Szanowni Studenci,

w związku z bieżącą sytuacją dotyczącą wirusa COVID-19 informujemy, iż Dział Stypendiów i finansów studentów prowadzi dyżur tylko
w Kampusie Jagiellońska od wtorku do czwartku w godzinach 8:00-15:00.

Prosimy w pierwszej kolejności o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Telefony 22 262-88-62/29/49 oraz maile oplaty.jutrzenki@uth.edu.pl, oplaty.jagiellonska@uth.edu.pl, stypendia@uth.edu.pl 
obsługiwane są na bieżąco.

W sprawach nagłych wymagających osobistej rozmowy prosimy o udanie
się do kampusu przy ul. Jagiellońskiej 82f.

 Faktury i zaświadczenia w miarę możliwości w pierwszej kolejności wysyłane
są mailowo a następnie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Płatności za czesne oraz inne opłaty będą księgowane na bieżąco.

Wnioski o przyznanie świadczeń rozpatrzone będą zgodnie z harmonogramem.

Stypendia wypłacone będą zgodnie z harmonogramem i wydanymi decyzjami
w ostatnim tygodniu miesiąca.

 

***

BIBLIOTEKA 

Szanowni Czytelnicy/Studenci,

pomimo zawieszenia zajęć dydaktycznych w związku z bieżącą sytuacją dotyczącą wirusa COVID-19, biblioteki w obydwu kampusach Uczelni funkcjonują w dotychczas obowiązujących dniach
i godzinach, z wyłączeniem niedziel.
Opłaty za nieterminowy zwrot materiałów bibliotecznych, których termin zwrotu pierwotnie wypada
w okresie od 12.03.2020 do 25.03.2020 nie będą naliczane.
Przypominamy o możliwości samodzielnego prolongowania książek poprzez własne konto biblioteczne lub aplikację mobilną
oraz drogą mailową i telefoniczną.
W razie problemów prosimy o kontakt w godzinach pracy biblioteki.

***

Centrum Studiów Podyplomowych

Szanowni Państwo,

poniżej treść informacji dotycząca funkcjonowania Centrum Studiów Podyplomowych UTH w okresie 13-25.03.2020 r. Informacja znajduje się na stronie studiów podyplomowych (podzakładka "kontak" przy danym kierunku + jest rozsyłana do słuchaczy
i Opiekunów merytorycznych kierunku). 

Godziny pracy Biura Centrum Studiów Podyplomowych
w okresie 13.03-25.03.2020 r.

poniedziałek - nieczynne 

wtorek, środa – godz. 08:00-16:00 Kampus UTH ul. Jutrzenki 135 (Parter)

czwartek, piątek – godz. 08:00-16:00 Kampus UTH ul. Jagiellońska 82 F (I Piętro)

sobota 21.03.2020 r. godz. 08:30-15:00 Kampus UTH ul. Jagiellońska 82 F (I Piętro)

niedziela – nieczynne

e-mail:podyplomowe@uth.edu.pl

 

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY USPRAWNIENIA PRACY DZIAŁU
W OKRESIE 13.03-25.03.2020 r.

Bardzo prosimy, aby wszelkie sprawy/pytania związane z tokiem studiów podyplomowych i funkcjonowaniem CSP (np. wystawianie zaświadczeń, możliwość składania/odbioru dokumentów)  kierować na adres e-mailowy: podyplomowe@uth.edu.pl

Będziemy Państwa na bieżąco informować o możliwości odbioru dokumentów lub możliwości przekazania ich drogą elektroniczną. 

 

 

DZIEKANAT

Szanowni Studenci, w związku z bieżącą sytuacją prosimy w pierwszej kolejności o kontakt mialowy bądź telefoniczny.

Prosimy o śledzenie komunikatów.

 

 

 BIURO PROJEKTÓW

 W związku z bieżącą sytuacją dotyczącą wirusa COVID-19 informujemy, iż zgłoszenia na płatne  staże można składać mailowo na adres projekty@uth.edu.pl do soboty 14 marca 2020. Wersja papierowa formularza zgłoszeniowego powinna zostać natomiast złożona w terminie 7 dni po przywróceniu zajęć dydaktycznych. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Projektów UTH: ·        

Na Wydziale Zarządzania i Logistyki – tel. 22 262 88 25 ·        

Na Wydziale Inżynieryjnym – tel. 22 262 88 51  

Jednocześnie informujemy, iż godziny pracy Biura Projektów pozostają bez zmian 

 

 


 

***

 

UWAGA

Studenci stacjonarni,

od 6 lutego do 21 lutego w USOSWeb

będzie uruchomiona rejstracja na zajęcia Wychowania fizycznego.

Prosimy o zapisywanie się do grup.

 ***

  

Program Legia Akademicka

Zachęcamy do zapoznania się z informacją dotyczącą szkolenia wojskowego.

 pobierz

  ***

 

Szanowni Państwo,

1 grudnia br uruchomione zostały ankiety do zajęć w USOSWeb.

Ankiety są całkowicie anonimowe.

Zachęcamy do ich wypełniania!
 

Ankiety mają na celu zebranie opinii Studentów na temat jakości zajęć dydaktycznych,

w których uczestniczyli oraz sposobu ich prowadzenia.

Wyniki ankiet są uwzględniane przy planowaniu zajęć i przy ocenie pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich.

***

 

Zapraszamy do korzystania z płatności on-line w USOSWeb.

 *** 

 

Drodzy Studenci!

Od r. ak. 2019/2020 zgodnie z nową ustawą ulegają zmianie zasady przyznawania stypendiów.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami, link poniżej.

https://www.uth.edu.pl/dla-studenta/stypendia/komunikaty

 

***

 

KOMUNIKAT!

Studenci do obrony, przed wgraniem pliku zobowiązani są sprawdzić zgodność

tytułu pracy wpisanego do APD przez Dziekanat

z tematem pracy na swojej stronie tytułowej.

  

Każda zmiana musi być zgłoszona do Dziekanatu!

Praca wgrywana do APD musi mieć stronę tytułową.

Plik w formacie PDF ma być opisany: Imię_Nazwisko_Nr Indeksu.

 
***

 

Szanowni Studenci ostatnich semestrów!

Przypominamy o dostarczeniu do Dziekanatów dokumentów zaliczających praktyki zawodowe.

 

  Praktyki są obowiązkowym elementem programu studiów licencjackich.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***

Szanowni Państwo, 

z radością informujemy, że UTH jako pierwsza w Polsce uczelnia niepubliczna udostępnia swoim studentom i pracownikom aplikację Mobilny USOS w sklepie Google Play.

 

Aplikacja Mobilny USOS - USOS na Smartphone

Mobilny USOS to jedyna oficjalna aplikacja mobilna rozwijana przez zespół programistów USOS. 

Znajdują się w niej:

  • Plan zajęć
  • Grupy zajęciowe
  • Oceny
  • Ankiety
  • USOSmail
  • Moje legitymacje
  • Moje eID
  • Aktualności
  • O uczelni
  • Wyszukiwarka (min. plany zajęć Wykładowców)

Mobilny USOS znajdziecie Państwo w zakładce USOSWeb "DLA WSZYSTKICH"
lub bezpośrednio w Sklepie Play.

Do poprawnego korzystania z aplikacji wymagane jest konto w serwisach uczelnianych
(tzw. konto CAS - logowanie jak do USOSWeb).

Aplikacja jest bezpłatna.

Aplikacja jest nadal rozwijana, sukcesywnie będą dodawane kolejne funkcjonalności.

Mobilny USOS działa na systemach Android. Prowadzone są prace integracyjne
z systemem iOS.

 

 

 

 ***  

Szanowni Studenci !

Przy wjeździe i wyjeździe

na parking UTH należy zadzwonić do szlabanu :)

na numer telefonu

883093050

 

***

 

Szanowni Państwo,

pod adresem

https://ankieter.uth.edu.pl

aktywna jest ankieta dla studentów studiów stacjonarnych z Kampusu Jutrzenki
zainteresowanych wjazdem w tygodniu na parking wewnętrzny UTH. 
Wypełnienie ankiety jest dobrowolne i uprawnia do wjazdu na parking.

Dostęp do parkingu będą miały tylko osoby, które w dobrowolnej ankiecie przekażą nam numer swojego telefonu komórkowego celem wdzwaniania się do zainstalowanego we wjeździe szlabanu.

 

W soboty i niedziele wjazd ten zostanie otwarty dla wszystkich studentów.

 

PLAN PARKINGU WEWNĘTRZNEGO