Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 8 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 1711 dni temu
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej

Witaj w systemie USOSweb Uczelni Techniczno-Handlowej

 

Szanowni Państwo, uprzejmie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dwie sprawy podczas uzupełniania i drukowania protokołów:

1. Zapisywanie ocen przed przejściem na kolejną stronę protokołu.

Efektywne wprowadzanie ocen wymaga zatwierdzenia każdej strony protokołu elektronicznego poprzez kliknięcie na dole strony przycisku ZAPISZ.

2. Drukowanie protokołu grupy zajęciowej z wyszczególnieniem nazwiska prowadzącego.

Do druku należy wybrać protokół dla prowadzącego, prosimy nie drukować protokołów opisanych jako protokół dla koordynatora.

Ze względu na szybszą identyfikację grupy, dla której został wydrukowany protokół, uprzejmie prosimy o zaznaczenie w ostatnim kroku przed wydrukiem opcji - dodatkowy opcjonalny opis związany z wybranym filtrem.

Zaznaczenie to ułatwi Państwu i Dziekanatom odczytanie na protokole kierunku, semestru oraz grupy zajęciowej.

Protokoły zatwierdzają się automatycznie w ostatnim dniu sesji egzaminacyjnej.

 

Podpisane protokoły prosimy dostarczyć do Dziekanatów po sesji poprawkowej. 

 

Opis kierunków i rodzajów studiów użyty na protokołach:

 Rodzaj studiów:

 Kierunki:

DL – studia stacjonarne I – ego stopnia

01 – Zarządzanie

ZL – studia niestacjonarne I – ego stopnia

02 – Finanse i rachunkowość

DU – studia stacjonarne II – ego stopnia

03 – Stosunki międzynarodowe

ZU – studia niestacjonarne II – ego stopnia

04 – Bezpieczeństwo wewnętrzne

DJ – studia stacjonarne jednolite magisterskie

05 – Prawo

ZJ – studia niestacjonarne jednolite magisterskie

06 – Administracja

 

07 – Psychologia

 np.

ZL01 - studia niestacjonarne I-go stopnia, kierunek Zarządzanie
ZL01-pwb
- studia niestacjonarne I-go stopnia, kierunek Zarządzanie, specjalność psychologia w biznesie