Przedmioty w rejestracji Rejestracja - przedmiot do wyboru W1108ZL31PDW-18Z
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018Z - Semestr zimowy 2018/2019 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2018Z | |||||
1108ZL31PAWUP-DW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2018/2019
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Założenia i cele przedmiotu: Celem zajęć jest doskonalenie umiejętności samodzielnego wykonywaniu projektów wnętrz i detali wnętrzarskich w określonej przestrzeni użyteczności publicznej. Ponadto student rozwinie umiejętność kreatywnego kształtowania projektu, zgodnie z zadaną identyfikacją graficzną. |
|
|||
1108ZL31PAWM-DW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2018/2019
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Założenia i cele przedmiotu: 1. Rozwijanie podstawowych kompetencji projektowych 2. Rozwijanie umiejętności świadomego kształtowania przestrzeni małej formy mieszkalnej w kontekście nadawanej funkcji oraz kompozycji. 3. Praktyczne zastosowanie podstaw ergonomii przestrzeni mieszkalnej 4. Zapoznanie z ideami dostępności i projektowania uniwersalnego 5. Uświadomienie roli jaką może odgrywać kontekst przestrzenny (lokalizacja) w projekcie wnętrza – inspiracje barwami, fakturami, materiałami, detalami 6. Rozwijanie umiejętności podejmowania decyzji projektowych w celu kreacji własnej wizji przestrzeni. 7. Rozwijanie umiejętności prezentacji idei, poprzez rysunek po wizualizacje 8. Rozbudzenie kreatywności studenta poprzez krótkie ćwiczenia projektowe będące odpowiedziami na hasła i tezy. |
|
|||