Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: 8 minut temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 1 dzień i 4 godz. temu
Uczelnia Techniczno-Ha         lowa im. Heleny Chodkowskiej

Witaj w systemie USOSweb Uczelni Techniczno-Handlowej
im. Heleny Chodkowskiej

Szanowni Studenci,

prosimy na bieżąco sprawdzać komunikaty na stronie USOSWeb.

Wszystkie wiadomości dla Państwa  będą umieszczane tutaj.

 

 

Szanowni Państwo,

 

zasadniczo działa przekazywanie prac dyplomowych z APD do JSA

(tzn. przekazywane prac dyplomowych do badania antyplagiatowego)

Opiekun pracy wchodząc w "Zarządzanie badaniem" może kliknąć "Zleć badanie"

i uruchomić proces oczekiwania na wynik.

Jeśli jakaś praca nie przeszła do badania lub wystąpił błąd, prosimy o zgłaszanie

tego faktu do Dziekanatu.

 

 

Komunikat - 28.05.2020

Informacja o kontynuowaniu kształcenia w systemie zdalnym do końca semestru letniego 2019/2020 

Szanowni Państwo,

nawiązując do informacji o kontynuowaniu kształcenia w systemie zdalnym do końca semestru letniego 2019/2020,
informujemy o podstawowych zasadach obowiązujących podczas zajęć, egzaminów i zaliczeń
przeprowadzanych w formie zdalnej:

1.       Student zobowiązany jest do korzystania z imiennego konta poczty elektronicznej w domenie UTH.

2.       Student powinien posiadać możliwość zalogowania się do systemów informatycznych funkcjonujących
na Uczelni (USOSweb, Moodle, Intranet). 

3.       Student ma obowiązek posiadania włączonej kamery oraz aktywnego mikrofonu.

4.       Na prośbę wykładowcy student ma obowiązek okazać do kamery swoją legitymację studencką
w celu weryfikacji tożsamości.

Powyższe zasady mają na celu zachowanie wysokiej jakości kształcenia i weryfikacji efektów uczenia się.

Dla studentów, którzy nie będą mogli spełnić powyższych wymagań będzie możliwość kontaktu bezpośredniego
z wykładowcą na Uczelni w ramach konsultacji i sesji egzaminacyjnej.


Do 05.06.2020 zostanie Państwu podany szczegółowy harmonogram konsultacji wykładowców na terenie Uczelni.
Natomiast harmonogram sesji egzaminacyjnej zostanie Państwu podany na około dwa tygodnie przed sesją egzaminacyjną.
Wykładowcy w trakcie sesji egzaminacyjnej w godzinach podanych w harmonogramie będą obecni na terenie Uczelni.


W razie jakichkolwiek wątpliwości przypominamy, że nieprzerwanie trwają dyżury Dziekanów
zarówno stacjonarne jak i telefoniczne.

Informacje o dyżurach można znaleźć w intranecie,
zakładka „Wydział Zarządzania i Logistyki” lub „Wydział Inżynieryjny” -> „Dziekan”.
   

 

Komunikat - 15.05.2020

Szanowni Studenci,

 

W trosce o efektywność zajęć online nauczyciele akademiccy


zwracają się z uprzejmą prośbą o włączanie kamer w trakcie zajęć.

 

Komunikat - 22.04.2020

Informacja dot. przedłużenia ważności legitymacji studenckich

Najnowsza ustawa antykryzysowa wprowadza przedłużenie ważności legitymacji studenckich,

bez obowiązku potwierdzania ich ważności na czas ograniczenia funkcjonowania uczelni

lub zawieszenia na nich kształcenia oraz 60 dni po jego zakończeniu.

 

 

 

Komunikat - 20.04.2020

Drodzy Studenci,

przypominamy, że trwa sesja poprawkowa na platformie Moodle (18.04 - 26.04.2020).

Szczegóły na stronie https://moodle.uth.edu.pl w zakładce „Sesja poprawkowa”.

Informujemy, że wybrani dydaktycy zamieszczają dodatkowe teminy poprawek,
prosimy o śledzenie na bieżąco komunikatów na platformie moodle.


 

Komunikat - 20.04.2020

Studenci kończący studia w roku akademickim 2019/2020,

w Intranecie zostały zamieszczone informacje dotyczące tegorocznych obron.

intranet.uth.edu.pl --> Informacje dla kończących studia w 2020 roku

 

Komunikat - 15.04.2020

Uwaga Studenci!
do zajęć prowadzonych za pomocą narzędzia Hangouts
należy dołączać tylko i wyłącznie

za pomocą linków do spotkania (identyfikator spotkania),

a nie przy pomocy numerów telefonów podanych w zaproszeniu na spotkanie,
ponieważ są to połączenia międzynarodowe płatne.

 

Komunikat - 13.04.2020

  

Sesja egzaminacyjna znajduje się na platformie moodle https://moodle.uth.edu.pl/


Krok 1: Zaloguj się na platformę moodle za pomocą CAS
– czyli jest dokładnie takie, jak do USOSWeb. (przycisk logowania znajduje się w prawym, górnym rogu)
Krok 2: Na platformie moodle wybierz zakładkę "SESJA POPRAWKOWA" -> Wskaż wybrany wydział,
np. Wydział Zarządzania i Logistyki -> by zobaczyć harmonogram sesji kliknij "Harmonogram sesji egzaminacyjnej"

Języki obce - sesja poprawkowa - http://intranet.uth.edu.pl/?q=node/345

  

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci, Drodzy Wykładowcy, Drodzy Pracownicy,

W związku z trudną sytuacją w jakiej się wszyscy znaleźliśmy, postanowiliśmy uruchomić dla Was dyżur psychologa.

Porady mają mieć krótki charakter: interwencyjno-kryzysowy lub informacyjny.

Pani Maria Kmieciak (psycholog, trener umiejętności wychowawczych) będzie dyżurować dla Was
w każdą środę w godzinach 13.00 – 14.00.

Prosimy zgłaszać swoją chęć skorzystania z rozmowy mailowo (maria.kmieciak@uth.edu.pl),
a p. Maria Kmieciak zaproponuje termin (godzinę) spotkania.

Przypominam o konieczności korzystania z adresów uczelnianych.

KONSULTACJE DLA STUDENTÓW,

WYKŁADOWCÓW I PRACOWNIKÓW UTH SĄ BEZPŁATNE !

 

 

Komunikat - 02.04.2020


Drodzy Wykładowcy oraz Studenci,

Zależy nam na sprawnym uczestnictwie Wszystkich uprawnionych w zajęciach online,
dlatego
bardzo prosimy o zgłaszanie
na maile dziekanatowe ewentualnego braku dostępu
do swoich przedmiotów w systemie USOSWeb.
Gdyby wystąpiły jakieś problemy będziemy rozwiązywali je na bieżąco.

 

 

Komunikat - 30.03.2020

Drodzy Studenci,
poniżej podajemy kolejne ważne dla Was informacje:

  1. Zostały wyznaczone seminaria dyplomowe i promotorzy będą was zapraszać na spotkania.

     
  2. W sprawie różnić programowych prosimy kontaktować się bezpośrednio z wyznaczonym egzaminatorem.
    W razie problemów prosimy o kontakt z Dziekanem Wydziału.

  3. Sesja poprawkowa odbędzie się w dniach od 18.04.2020 r. do 26.04.2020 r.
    Szczegółowy harmonogram będzie udostępniony do 07.04.2020 na platformie Moodle w zakładce „Sesja poprawkowa”.
    Informacje na platformie Moodle będą ukazywały się sukcesywnie do 03.04.2020.

  4. Poniżej znajduje się organizacja semestru letniego po dokonaniu korekt (zaznaczonych kolorem czerwonym) spowodowanych decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dn. 11-03-2020

    Wydział Zarządzania i Logistyki - pobierz
    Wydział Inżynieryjny - pobierz

 

Informacja o zajęciach ON-LINE

 na Hangouts

Wszystkie kody dostępu do zajęć wysyłane będą na e-mail uczelniany.

Prosimy przed zajęciami zweryfikować czy posiadacie Państwo dostęp.

Własne adresy e-mail można sprawdzić w systemie USOSWeb w zakładce Mój Profil.

W przypadku problemów z zalogowaniem prosimy pisać prośbę o przywrócenie hasła
na  it@uth.edu.pl  podając w tytule Imię Nazwisko oraz numer Indeksu.


 

Wersje mobilne do obsługi aplikacji Hangouts można pobrać:

Android

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.meetings&hl=pl

iOS

https://apps.apple.com/us/app/hangouts-meet-by-google/id1013231476

 

Logowanie do zajęć prowadzonych na platformie moodle

odbywa się za pomocą CAS – czyli jest dokładnie takie, jak do USOSWeb.


Komunikat - 27.03.2020

Szanowni Studenci,

 

Od dnia 31 marca 2020 r. Dział Stypendiów i Finansów Studentów
będzie nieczynny.

Specjalne dla Was uruchamiamy dyżury telefoniczne w każdy
wtorek i środę o 9:00 do 15:00 pod numerem telefonu 661-309-443

Bardzo prosimy o kontakt mailowy:

oplaty.jutrzenki@uth.edu.pl

oplaty.jagiellonska@uth.edu.pl

stypendia@uth.edu.pl

Na Wasze wiadomości mailowe odpowiadamy na bieżąco
od poniedziałku do piątku.

Faktury i zaświadczenia w miarę możliwości w pierwszej kolejności wysyłane
są mailowo a następnie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Płatności za czesne oraz inne opłaty będą księgowane na bieżąco.

Wnioski o przyznanie świadczeń rozpatrzone będą zgodnie z harmonogramem
- z wyjątkiem zapomóg - rozpatrywane i wypłacane będą na bieżąco.

Stypendia socjalne, dla osób niepełnosprawnych oraz rektora wypłacone będą zgodnie
z harmonogramem i wydanymi decyzjami w ostatnim tygodniu miesiąca.

 

 

 

Komunikat - 27.03.2020

 

Szanowni Studenci,

w związku ze składanymi wnioskami o zapomogi, niektórzy z Państwa są zobowiązani
do uzupełnienia dokumentacji.

W USOSweb zmienił się wówczas stan wniosku na: "cofnięty do uzupełnienia",
nie oznacza to odrzucenia wniosku przez komisję a jedynie jest to komunikat,
że wniosek nie jest pełny i należy dostarczyć brakujące dokumenty.

Co należy zrobić?

Po zalogowaniu się do USOSweb w zakładce dla wszystkich – wnioski, po lewej stronie menu w zakładce "moje pisma administracyjne" znajduje się wystawione dla Państwa wezwanie do uzupełnienia dokumentacji.
Należy tam kliknąć i postępować zgodnie z krótką instrukcją jak takie wezwanie odebrać.

Instrukcja odbioru pisma i decyzji - pobierz

Termin podany w wezwaniu to 7 dni, jeżeli nie będziecie w stanie dostarczyć brakujących dokumentów w terminie proszę o informację na maila stypendia@uth.edu.pl

Brakujące dokumenty również należy przesłać drogą mailową z zaznaczeniem kogo dotyczą i podaniem numeru albumu studenta.

Wszystkie komunikaty dotyczące złożonego wniosku przesyłane są automatycznie przez system na maila studenta w domenie uth.pl, dlatego prosimy o sprawdzanie wiadomości.

Analogicznie należy postępować przy otrzymaniu komunikatu o rozpatrzonym wniosku i czekającej decyzji do odbioru.

 

 

Komunikat - 26.03.2020

Szanowni Studenci,

 

Zgodnie z decyzją władz naszej Uczelni, wszystkie lektoraty języka angielskiego, które do tej pory odbywały się w formie tradycyjnej, czyli zajęć z Lektorem, odbywać się będą teraz w formie zdalnej.  Dokładnie w tych samych dniach i godzinach przewidzianych w planie zajęć, spotykać się będziecie ze swoimi Lektorami na wirtualnych zajęcia on-line. 

 

W tym celu, wykorzystywać będziemy znaną, specjalnie przeznaczoną do tego celu, platformę ZOOM.  Filmik pokazujący jak krok po kroku pobrać i zainstalować darmową aplikację ZOOM znajdziecie poniżej:

 

https://www.youtube.com/watch?v=B_5BRlbEzY4

 

Proszę pamiętać by przy zapisie, oraz w późniejszym użytkowaniu, korzystać jedynie z uczelnianych adresów mailowych (w domenie UTH).  Przed każdą lekcją on-line, otrzymacie mailem zaproszenie z linkiem do tego spotkania.  Ważne jest by aplikację ZOOM zainstalować jak najszybciej i regularnie sprawdzać skrzynkę pocztową.

 

Pierwsze interaktywne lektoraty on-line odbędą się w najbliższy weekend, 28-29 marca.

 

W razie pytań związanych z instalacją i obsługą aplikacji ZOOM, proszę o kontakt z p Emilią Suchodolską na znany i lubiany adres:

emilia.suchodolska@uth.edu.pl

lub z Lektorem dopisanym do danej grupy w USOS.

 

Natomiast w sprawach ogólnych, dotyczących lektoratów, zapraszam do kontaktu ze mną:

piotr.kazmierczak@uth.edu.pl

 

Zdając sobie sprawę, że korzystanie z nowych technologii w procesie nauki języka obcego może być, zwłaszcza na początku, pewnym wyzwaniem, życzę wszystkim, by stało się ono również ciekawym, przyjemnym i efektywnym doświadczeniem.