ostatnia migracja danych: ok. 11 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 13 godzin temu |
| ||||
Witaj w systemie USOSweb Uczelni Techniczno-Handlowej Szanowni Studenci, prosimy na bieżąco sprawdzać komunikaty na stronie USOSWeb. Wszystkie wiadomości dla Państwa będą umieszczane tutaj. ***
WEBINARIUM - PROBLEMY Z NAUKĄ ZDALNĄ? Problemy z nauką zdalną. Jak nie stracić motywacji i poradzić sobie ze stresem?
Zapraszamy na spotkanie z Łukaszem Polikowskim
22 stycznia 2021 roku Zapisy do 21 stycznia 2021 r. psycholog@uth.edu.pl
Każda osoba, która się zapisze otrzyma zaproszenie.
Prosimy o wysyłanie wiadomości w domenie @uth.pl
Szczegółowe informacje tel. 22 262-88-29 (8:00 - 15:00)
*** Szanowni Studenci, uprzejmie informujemy, że od 28 listopada 2020 r. przywracamy obsługę bezpośrednią czytelników w bibliotece. W bibliotece może przebywać max. 1 czytelnik + os. obsługujące. Więcej szczegółów oraz dni i godziny bezpośredniej obsługi Studentów/Czytelników znajdują się >>TUTAJ<< ( https://www.uth.edu.pl/dla-studenta/biblioteka/o-bibliotece/godziny-otwarcia)
***
Szanowni Studenci, w Intranecie, w zakładce Aktualności znajdują się informacje dot. konsultacji online z Platformy Moodle oraz Google Meet
UWAGA! SZKOLENIE BHP jest obowiązkowe dla studentów I semestru Przypominamy o wykonaniu testu!
*** Dla Studentów stacjonarnych 1 semestru zostanie w dniu 29.10 br. uruchomiona trzecia tura zapisów na WF.
***
Szanowni Studenci,
***
Szanowni Studenci, Legitymacje studenckie pozostają ważne w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania uczelni oraz 60 dni po zakończeniu tego okresu. Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni
***
Szanowni Państwo, w związku z decyzją premiera przechodzimy na kształcenie zdalne (z wyłączeniem zajęć praktycznych) wg przyjętych na początku semestru planów zajęć. Wykładowcy będą prowadzić zajęcia z budynku Uczelni. Z powodu zmiany organizacji zajęć odbędą się spotkania z poszczególnymi kierunkami wg poniższego harmonogramu: Linki do spotkań zdalnych znajdują się w Intranecie https://intranet.uth.edu.pl/?q=aktualnosci
Wydział Zarządzania i Logistyki: TOK I - zjazd 17-18.10.2020 – spotkania odbędą się 16.10.2020: godz. 18:00 – sem. 1, Zarządzanie (licencjackie) spotkanie A godz. 18:30 – sem. 1, Zarządzanie (licencjackie) spotkanie B godz. 19:00 – sem. 1, Finanse i Rachunkowość (licencjackie) - / sem. 3, Finanse i Rachunkowość (licencjackie) godz. 19:30 – sem. 1, Bezpieczeństwo Wewnętrzne (licencjackie), spotkanie A godz. 20:00 – sem. 1, Bezpieczeństwo Wewnętrzne (licencjackie), spotkanie B godz. 20:30 – sem. 3, Zarządzanie (licencjackie) godz. 21:00 – sem. 3, Bezpieczeństwo Wewnętrzne (licencjackie)
TOK II - zjazd 24-25.10.2020 – spotkania odbędą się 17.10.2020 (sobota): godz. 10:30 – Zarządzanie (magisterskie) sem. 1 godz. 11:00 – Finanse i Rachunkowość (magisterskie) sem. 1 / Finanse i Rachunkowość (magisterskie) sem. 3 godz. 11:30 – Bezpieczeństwo Wewnętrzne (magisterskie) sem. 1 godz. 12:00 – Zarządzanie (magisterskie) sem. 3 godz. 12:30 – Bezpieczeństwo Wewnętrzne (magisterskie) sem. 3 godz. 13:00 – Zarządzanie (licencjackie) sem. 5 godz. 13:30 – Finanse I Rachunkowość (licencjackie) sem. 5 godz. 14:00 – Bezpieczeństwo Wewnętrzne (licencjackie) sem. 5 Studia stacjonarne – spotkania odbędą się 19.10.2020: godz. 11:00 – Zarządzanie (licencjackie), sem. 1,3,5 / Finanse i Rachunkowość (licencjackie), sem. 1,3,5 godz. 11:30 – Bezpieczeństwo Wewnętrzne (licencjackie) sem. 1/ Bezpieczeństwo Wewnętrzne (magisterskie) sem. 1 i sem. 3 godz. 12:00 – Bezpieczeństwo Wewnętrzne (licencjackie) sem. 3 / Bezpieczeństwo Wewnętrzne (licencjackie) sem. 5
***
Szanowni Studenci, W związku z trwającą pandemią oraz przejściem uczelni na nauczanie zdalne, zgodnie z zarządzeniem Rektora z dnia 16 października 2020 r. termin składania wniosków, dla I tury, został przesunięty do 31 października 2020 roku.
Termin ten dotyczy wniosków o: · - przyznanie stypendium socjalnego, · - dla osób niepełnosprawnych oraz · - jednorazowych zapomóg.
Termin składania wniosków o stypendium Rektora pozostaje niezmienny i jest nim 20 października 2020 r.
W systemie USOSweb została uruchomiona możliwość wgrania do wniosku załączników w formacie pdf. Składanie wniosków o stypendium socjalne, dla osób niepełnosprawnych oraz zapomóg odbywać się może drogą elektroniczną za pomocą ePUAP, Poczty Polskiej lub osobiście.
Składnie wniosków za pośrednictwem ePUAP
1. Stypendium socjalne
Należy zalogować się do systemu USOSweb, wypełnić i zarejestrować oświadczenie o dochodach oraz wypełnić i zarejestrować wniosek o stypendium socjalne. Dokumenty potwierdzające sytuację dochodową rodziny należy dodać jako załączniki do oświadczenia o dochodach. Po wygenerowaniu oświadczenia i wniosku należy złożyć je za pomocą platformy ePUAP i podpisać profilem zaufanym/ podpisem kwalifikowanym.
2. Stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz jednorazowa zapomoga Należy zalogować się do systemu USOSweb, wypełnić i zarejestrować wniosek. · W przypadku stypendium dla osób niepełnosprawnych należy dodać orzeczenie o stopniu niepełnosprawności do wniosku w formacie pdf. · W przypadku jednorazowej zapomogi dokumenty potwierdzające trudną sytuację życiową. Po wygenerowaniu wniosku należy złożyć go za pomocą platformy ePUAP i podpisać profilem zaufanym/ podpisem kwalifikowanym.
Przez ePUAP wysyłać należy tylko wnioski i oświadczenie (w przypadku stypendium socjalnego) Wszystkie załączniki wgrane do systemu zostają w USOSweb, bez konieczności przesyłania ich w ePUAP.
Składanie wniosków za pośrednictwem Poczty Polskiej 1. Stypendium socjalne Należy zalogować się do systemu USOSweb, wypełnić i zarejestrować oświadczenie o dochodach oraz wypełnić i zarejestrować wniosek o stypendium socjalne. Po wydrukowaniu i podpisaniu obu dokumentów należy wysłać wraz z dokumentami potwierdzającymi sytuację dochodową rodziny na adres uczelni.
2. Stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz jednorazowa zapomoga Należy zalogować się do systemu USOSweb, wypełnić i zarejestrować wniosek. Po wydrukowaniu i podpisaniu wniosku należy wraz z załącznikami przesłać Pocztą na adres uczelni. · W przypadku stypendium dla osób niepełnosprawnych należy dołączyć orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. · W przypadku jednorazowej zapomogi dokumenty potwierdzające trudną sytuację życiową.
Dla sprawniejszego odbierania wysyłanych przez Państwa dokumentów, niezależnie od miejsca odbywanych zajęć, prosimy o wysyłanie wniosków na adres: Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej ul. Jutrzenki 135 02-231 Warszawa „Stypendia”
Składanie wniosków osobiście Należy zalogować się do systemu USOSweb, wypełnić i zarejestrować oświadczenie o dochodach oraz wypełnić i zarejestrować wniosek o stypendium socjalne. Po wydrukowaniu i podpisaniu obu dokumentów należy złożyć wraz z dokumentami potwierdzającymi sytuację dochodową w Dziale Stypendiów, w godzinach przyjęć studentów.
2. Stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz jednorazowa zapomoga Należy zalogować się do systemu USOSweb, wypełnić i zarejestrować wniosek. Po wydrukowaniu i podpisaniu wniosku należy wraz z załącznikami złożyć w Dziale Stypendiów, w godzinach przyjęć studentów. · W przypadku stypendium dla osób niepełnosprawnych należy dołączyć orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. · W przypadku jednorazowej zapomogi dokumenty potwierdzające trudną sytuację życiową.
Kampus Jutrzenki Kampus Jagiellońska poniedziałek – środa 8:00 – 15:00 czwartek - 8:00-15:00
*** Szanowni Studenci, Wyjaśnienia dotyczące planów zajęć znajdują się w Intranecie https://intranet.uth.edu.pl/?q=Plany%20Jutrzenki
*** Szanowni Państwo, w systemie Ankieter zbieramy numery telefonów Studentów studiów stacjonarnych zainteresowanych wjazdem na parking UTH znajdujący się za szlabanem. Link do ankiety: https://ankieter.uth.edu.pl/surveys/4/
*** Szanowni Państwo,
*** COVID-19 - ZASADY POSTĘPOWANIAhttps://www.uth.edu.pl/o-uczelni/postepowanie-w-obliczu-zagrozenia
*** Zapisy na WF dla 1 semestrów obu Kampusów w Warszawie
Do sekcji piłki siatkowej nie ma zapisów w systemie,
Limity w grupach do 25 osób
Terminy zapisów: Zajęcia wychowania fizycznego rozpoczynają się 20.X.2020 r. Plan zajęć: wtorek: 15:30-17:00 nordic walking (zbiórka ul. Solipska 17/19) 17:00-18:30 TBC 18:30-20:00 sekcja piłki siatkowej (bez zapisów) 20:00-21:30 piłka nożna kobiet i mężczyzn
Środa: 15:30-17:00 nordic walking (zbiórka ul. Solipska 17/19) 17:00-18:30 piłka siatkowa kobiet i mężczyzn 18:30-20:00 piłka koszykowa kobiet i mężczyzn 20:00-21:30 piłka nożna mężczyzn
Czwartek: 17:00-18:30 zdrowy kręgosłup 18:30-20:00 piłka koszykowa kobiet i mężczyzn 20:00-21:30 sekcja piłki siatkowej (bez zapisów)
*** STUDENCI - KAMPUS JUTRZENKI Rejestracja na seminarium dyplomowe 2020/2021 3 semestr studiów II-go stopnia 5 semestr studiów I-go stopnia Od dn. 01.10.2020 r. do 18.10.2020 r. zostanie uruchomiona w systemie USOSweb rejestracja Uwaga!!! Obowiązuje limit miejsc.
->USOS ->zaloguj się ->dla studentów ->rejestracja ->przejdź do rejestracji ->wybierz koszyk
Tylko ci studenci, którzy wybrali specjalności podane poniżej zobowiązani są do wyboru promotora i zapisania
Kierunek ZARZĄDZANIE II-go stopnia studia niestacjonarne – specjalność: Administracja rządowa i samorządowa; HR manager i coaching biznesowy;
Kierunek ZARZĄDZANIE I-go stopnia studia niestacjonarne – specjalność: Negocjacje i sprzedaż; Psychologia w biznesie; TSL
Kierunek FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ I-go i II-go stopnia studia niestacjonarne – specjalność Rachunkowość finansowa i zarządcza
Kierunek BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE II-go stopnia studia niestacjonarne – specjalność: Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni; Obsługa celna i logistyka międzynarodowa; Kryminologia i kryminalistyka; Wywiad i kontrwywiad
Kierunek BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE I-go stopnia studia niestacjonarne – specjalność: Kryminologia i kryminalistyka; Obsługa celna i logistyka międzynarodowa
Kierunek BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE I-go stopnia studia stacjonarne – specjalność: Kryminologia i kryminalistyka; Obsługa celna i logistyka międzynarodowa
W systemie USOSweb są już zapisani do promotorów Studenci, których specjalność Prosimy o sprawdzenie w katalogu MÓJ USOSWEB – GRUPY ZAJĘCIOWE, przedmiot SEMINARIUM
*** STYPENDIA 2020/2021
Szanowni Studenci, z uwagi na sytuację pandemiczną w kraju, w roku akademickim 2020/2021 UWAGA! Wytyczne dotyczą tylko studentów Kampusu Jutrzenki i Jagiellońska Studenci Wydziału zamiejscowego w Płońsku składają wnioski osobiście w Kampusie
STYPENDIUM REKTORA Wnioski o przyznanie stypendium Rektora po wygenerowaniu w USOSweb należy podpisać podpisem kwalifikowanym Termin składania wniosków o przyznanie stypendium Rektora 10.09.2020 r. – 20.10.2020 r. Wnioski przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę, dlatego prosimy o dostosowanie się do terminów. Datą złożenia wniosku uważa się datę wpływu na platformie ePUAP lub datę stempla pocztowego (nadania). WNIOSKI NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE OSOBIŚCIE. Instrukcja wypełniania wniosku w USOSweb oraz instrukcja w jaki sposób założyć skrzynkę w ePUAP
STYPENDIUM SOCJALNE Wnioski o przyznanie stypendium socjalnego po wygenerowaniu w USOSweb wraz z wymaganymi dokumentami
Zapisy telefoniczne prowadzone będą od 31 sierpnia 2020 r. pod nr tel. 22 262-88-29 Wnioski będzie można wypełniać od 10 września w systemie USOSweb. Studenci przyjmowani będą zgodnie z zapisami od 14 września 2020 r.
Termin składania wniosków o przyznanie stypendium socjalnego w I turze 10.09.2020 r. – 20.10.2020 r.
STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ ZAPOMOGI Wnioski o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogi po wygenerowaniu w USOSweb wraz
Termin składania wniosków o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych
PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW W KOMISJI STYPENDIALNEJ W R. AK. 2020/2021 Kampus Jutrzenki Poniedziałek, wtorek, środa 10:00 – 14:00 Kampus Jagiellońska Czwartek 10:00 – 14:00 UWAGA! W podanych powyżej godzinach przyjmowane są osoby, które zapisały się telefonicznie.
Zapraszamy do zapisów telefonicznych w podanych poniżej terminach dyżurów informacyjnych: tel. 22 262-88-29
Szanowni Studenci,
Informacje dotyczące warunków zaliczenia przedmiotów określa wykładowca Od 17.06.2020 systematycznie będą pojawiały się w Intranecie informacje
*** Studenci kończący studia w roku akademickim 2019/2020, w Intranecie zostały zamieszczone informacje dotyczące tegorocznych obron. intranet.uth.edu.pl --> Informacje dla kończących studia w 2020 roku
Szanowni Studenci, • Aneks do umowy.
***
Drodzy Studenci, Czytelnicy, w związku ze zniesieniem części obostrzeń wprowadzanych z powodu pandemii Covid-19 Zwracamy się więc z uprzejmą prośbą o skontrolowanie stanu swojego konta bibliotecznego W razie pojawienia się pytań/ wystąpienia problemów, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt:
Przed osobistą wizytą w Bibliotece prosimy o zapoznanie się z godzinami otwarcia biblioteki w danej lokalizacji oraz obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa >>TUTAJ<< Zespół Biblioteki Naukowej UTH *** Szanowni Państwo, informujemy, że harmonogramy spotkań z promotorami *** Szanowni Państwo, Prośbę kierujemy w imieniu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
*** Szanowni Państwo, działa przekazywanie prac dyplomowych z APD do JSA (tzn. przekazywane prac dyplomowych do badania antyplagiatowego) Opiekun pracy wchodząc w "Zarządzanie badaniem" może kliknąć "Zleć badanie" i uruchomić proces oczekiwania na wynik. Jeśli jakaś praca nie przeszła do badania lub wystąpił błąd, prosimy o zgłaszanie tego faktu do Dziekanatu.
Komunikat - 28.05.2020 Informacja o kontynuowaniu kształcenia w systemie zdalnym do końca semestru letniego 2019/2020 Szanowni Państwo, nawiązując do informacji o kontynuowaniu kształcenia w systemie zdalnym do końca semestru letniego 2019/2020, 1. Student zobowiązany jest do korzystania z imiennego konta poczty elektronicznej w domenie UTH. 2. Student powinien posiadać możliwość zalogowania się do systemów informatycznych funkcjonujących 3. Student ma obowiązek posiadania włączonej kamery oraz aktywnego mikrofonu. 4. Na prośbę wykładowcy student ma obowiązek okazać do kamery swoją legitymację studencką Powyższe zasady mają na celu zachowanie wysokiej jakości kształcenia i weryfikacji efektów uczenia się. Dla studentów, którzy nie będą mogli spełnić powyższych wymagań będzie możliwość kontaktu bezpośredniego
Informacje o dyżurach można znaleźć w intranecie,
Komunikat - 15.05.2020 Szanowni Studenci,
W trosce o efektywność zajęć online nauczyciele akademiccy
Komunikat - 22.04.2020 Informacja dot. przedłużenia ważności legitymacji studenckich Najnowsza ustawa antykryzysowa wprowadza przedłużenie ważności legitymacji studenckich,
Komunikat - 20.04.2020 Drodzy Studenci, przypominamy, że trwa sesja poprawkowa na platformie Moodle (18.04 - 26.04.2020). Szczegóły na stronie https://moodle.uth.edu.pl w zakładce „Sesja poprawkowa”. Informujemy, że wybrani dydaktycy zamieszczają dodatkowe teminy poprawek,
Komunikat - 15.04.2020 Uwaga Studenci!
Komunikat - 13.04.2020
Sesja egzaminacyjna znajduje się na platformie moodle https://moodle.uth.edu.pl/
Języki obce - sesja poprawkowa - http://intranet.uth.edu.pl/?q=node/345
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci, Drodzy Wykładowcy, Drodzy Pracownicy, W związku z trudną sytuacją w jakiej się wszyscy znaleźliśmy, postanowiliśmy uruchomić dla Was dyżur psychologa. Porady mają mieć krótki charakter: interwencyjno-kryzysowy lub informacyjny. Pani Maria Kmieciak (psycholog, trener umiejętności wychowawczych) będzie dyżurować dla Was Prosimy zgłaszać swoją chęć skorzystania z rozmowy mailowo (maria.kmieciak@uth.edu.pl), Przypominam o konieczności korzystania z adresów uczelnianych. KONSULTACJE DLA STUDENTÓW, WYKŁADOWCÓW I PRACOWNIKÓW UTH SĄ BEZPŁATNE !
Komunikat - 02.04.2020 Drodzy Wykładowcy oraz Studenci, Zależy nam na sprawnym uczestnictwie Wszystkich uprawnionych w zajęciach online,
Komunikat - 30.03.2020 Drodzy Studenci,
Informacja o zajęciach ON-LINE na Hangouts Wszystkie kody dostępu do zajęć wysyłane będą na e-mail uczelniany. Własne adresy e-mail można sprawdzić w systemie USOSWeb w zakładce Mój Profil. W przypadku problemów z zalogowaniem prosimy pisać prośbę o przywrócenie hasła
Wersje mobilne do obsługi aplikacji Hangouts można pobrać: Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.meetings&hl=pl iOS https://apps.apple.com/us/app/hangouts-meet-by-google/id1013231476
Logowanie do zajęć prowadzonych na platformie moodle odbywa się za pomocą CAS – czyli jest dokładnie takie, jak do USOSWeb.
Komunikat - 26.03.2020 Szanowni Studenci,
W tym celu, wykorzystywać będziemy znaną, specjalnie przeznaczoną do tego celu, platformę ZOOM. Filmik pokazujący jak krok po kroku pobrać i zainstalować darmową aplikację ZOOM znajdziecie poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=B_5BRlbEzY4
Pierwsze interaktywne lektoraty on-line odbędą się w najbliższy weekend, 28-29 marca.
lub z Lektorem dopisanym do danej grupy w USOS. Natomiast w sprawach ogólnych, dotyczących lektoratów, zapraszam do kontaktu ze mną: Zdając sobie sprawę, że korzystanie z nowych technologii w procesie nauki języka obcego może być, zwłaszcza na początku, pewnym wyzwaniem, życzę wszystkim, by stało się ono również ciekawym, przyjemnym i efektywnym doświadczeniem.
|